Alev alev bitecekmi?

Yeni dizilerden "alev alev" dizisi reytingi çok iyi gitmiyor.Dizi yakında kendini dizi çöplüğünde bulabilir.Alev alev dizisi yıllar önce Cüneyt arkın, Tarık akan ve gülşen bubikoğlunun oynadığı aynı adlı filmden esinlenerek çekilmiş bir dizi Cüneyt arkının rolünü dizide ilker inanoğlu tarık akanın rolünü ise Berk oktay canlandırıyor.
Diziyi bir bölüm izledim ve karaımı verdim dizi fos yani boş büyük bir ihtimalle çöplük olacak sinema versiyonu çok büyük ilgi çekmişti ancak o ilgi hikayeye olduğu kadar  cüneyt arkın ile tarık akanın ilkkez birlikte rol almasıda ilgi çekmişti.Bana göre berk oktay ve ilker inanoğlu o roller için hiçde uygun değil dizideki rolüne uygun olan sadece Hande soral var yıllar önce Çiğdem tunçun oynadığı rolü oynuyor.
Başlıktada sorduğumuz gibi alev alev bitecek mi bana göre cevabı evet. Bakalım zaman beni haklı çıkartacak mı? bekleyip göreceğiz.

Tampilkan Komentar
Sembunyikan Komentar

5 Responses to "Alev alev bitecekmi?"

  1. ben alev alevi cok seviyorum bitmesin noluur

    YanıtlaSil
  2. ben de cok seviyorum ve begenen de cok nolursunuz bos bos konusmayin siz sevmiyosunuz diye bitecek degil cogu insan begeniyor

    YanıtlaSil
  3. bitmesin bn çk sevm allah rızası içn

    YanıtlaSil
  4. nolur bitmesn çk gzel film

    YanıtlaSil
  5. hergün oynasa bıkmadan usanmadan soluksuz izleyeceğim bi diziydi bitmemelii ufff :( geri istiyoruzz

    YanıtlaSil

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel