Küçük osman öyle bir geçer zamanki

Küçük osman"Öyle bir geçerki zaman" dizisinin yıldızı bence tek yıldızı bi tane daha var oda evin delikanlısı ama benim tek favorim küçük osman.Beni de ağlattı sonunda diziyi başlarda seyretmek istemedim çünkü çok duygulanıyordum hele çocuklar olunca dayanamıyordum ancak bu diziye daha fazla bakmamaya dayanamadım ve 3.bölümünü seyrettim çok güzeldi.Emir berke zincidi bu küçük dev oyuncunun gerçek adı internette fanları oluşmuş bile ama kanal d sanıyorum yine 12 den vurdu ve "öyle geçerki zaman" bir numaraya hemen oturdu.Emir tam 200 oyuncu arasından seçilmiş daha önceleri reklamlarda oynamış bu ilk dizisiymiş.Sanıyorum osman bizi her salı ekrana kilitleyecek gözyaşları sel olacak.

Tampilkan Komentar
Sembunyikan Komentar

0 Response to "Küçük osman öyle bir geçer zamanki"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel