Dizilerdeki en gıcık karekterler

Dizilerdeki en beğenmediğiniz karakter en gıcık olduğunuz karakterler hangisidir?.Şimdi insanlara sorsak böyle bir soruyu cevapların çoğunun "fatmagülün suçu ne?" dizisindeki yenge karakteri olduğu ortaya çıkar diye düşünüyorum.Ancak sadece tek gıcık karekter o değil elbette.İşte benim gıcık olduğum karkterler
"nuri" dizisinde oynayan nurinin yeni karısı "reyna" karekteri bu karekter daha yeni ama ben daha ilk bölümde sevemedim."öyle geçer bir zaman ki" bu dizide şimdi kime sorsanız en gıcık karakter "carolina" der ama ben bunun yanına "ali kaptan" karakterinide koyuyorum hem eski karısından hemde şimdikinden vazgeçemiyor.Yine şimdi ortalarda yok ama bence geleceğin en gıcık karekteri olacak birisi "kavak yellerindeki "özge" karekteri buna ben müthiş gıcık oluyordum.Bence yapımcılar bu karakteri "kavak yelleri"nden çıkarmasalardı iyi olurdu dizi açısından.Şimdi sanırım "adını feriha koydum" dizisinde gıcıklıklarına feriha üzerinde devam ettiriyor.
Bu gıcık karakterleri sevmiyoruz ama bu karekterler iyi karekterlerden daha çok diziyi seyrettiriyor.Yani sözün kısası her diziye bir gıcık karakter lazım.
Tampilkan Komentar
Sembunyikan Komentar

0 Response to "Dizilerdeki en gıcık karekterler"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel