Yeşilçam'ın güzel sesli sanatçıları

Sinema sanatçısı demek komple bir sanat gerektirir.Hayatın bütün renklerini bilmeniz yaşamanız gerekir.Sinemada rol ne gerektiriyorsa onu en iyi şekilde yapmak gerekiyor örneğin bir araba tamircisi oynamanız gerekiyorsa arabalardan anlamanız gerekir yada futbolcuyu canlandırıyorsanız futbolu bilmeniz gerekir(di) o eskidendi der gibisiniz evet size katılıyorum.Günümüzdeki yeni sinema sanatçılarında komple bir sanatçılık yok şimdiki aranan özellik uzun boy yakışıklılık bayanlarda ise güzellik vs. bu nedenlerden dolayı fazla kalıcı olamıyorlar.

Gelelim en güzel sesli yeşilçam starlarına benim en başta sayabileceğim sadri alışık geliyor o güzel sesiyle müthiş bir sanatçı diyebilirim ya metin akpınara ne dersiniz hepsi birbirinden güzel sesler.Dinlemeniz ve o günleri hatırlamanız için sadri alışıktan bir şarkı:

Sadri Alışık - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim | alkislarlayasiyorum.com

Tampilkan Komentar
Sembunyikan Komentar

0 Response to "Yeşilçam'ın güzel sesli sanatçıları"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel