Canım ailem ve yaprak dökümü sizce hangisi ?

 Canım ailemmi yoksa Yaprak dökümü mü yada şöyle sorayım ağlamakmı yoksa gülmekmi.Dün akşam uzaktan kumandayı aldım elime ve bu soruyu sordum kendime.Cevabınıda buldum insan hiç ağlanma istermi (bazı durumlar hariç bu durumlarda insan ağlayınca rahatlıyor) hayır istemez dedim.

 Bu yüzden Alirıza beyin acaba bu bölümdemi kalp krizi geçirecek diye beklemektense   malum bu kadar acıya kalbin dayanması çok zor canım ailemde cabbar ağanın ikbal hanımı tv stüdyosundan kaçırışını gülmekten yerlere yatarak seyrettim.Canım ailem şu anda seyrettiğim en iyi dizilerinden biri ancak Türkiye benim gibi düşünmemiş anlaşılan dünkü reytinglerde yada daha önceki çarşamba reytinglerinde yaprak dökümü açık ara öndeymiş.Artık ne diyelim insanlar ağlamaya alışmış bir türkiye burası
Tampilkan Komentar
Sembunyikan Komentar

0 Response to "Canım ailem ve yaprak dökümü sizce hangisi ?"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel