Pargalı sultan süleymanı ekarte etti

Bazı gazetelerde televizyon sitelerinde pargalı rolüyle okan yalabık'ın sultan süleymanı canlandıran halit ergenç'i geçtiği yazıyordu ben hiç öyle düşünmemiştim.Muhteşem yüzyıl dizisinide birde bu yönden izlemeye başladım.
Bana göre okan yalabık'ın rolü daha ilginç ve gizemli bir rol yani geçmesi için rol çalması diyelim biz buna çok müsait çünkü çok güçlü ve iktidardaki olan her zaman ne yapacağı belli olandır ve seyirci tarafından pek beğenilmez ancak daha güçsüz gizemli olan daha çok ilgi çeker diye düşünüyorum.2.Antalya televizyon  ödüllerinde en iyi erkek oyuncu ödülünü okan yalabık almış bencede haketmiş diyelim bu konuyuda burda kapatalım.
Tampilkan Komentar
Sembunyikan Komentar

0 Response to "Pargalı sultan süleymanı ekarte etti"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel