Ürün yerleştirme reklam

İlkönce "yüzde yüz "proğramında rıdvan dilmenin önünde sarı sarı şişeleri görünce dedimki herhalde çaydan bıkmışlar sarı gazoz içiyorlar dedim sonra biraz dikkatlice baktığımda resmen reklam için koyulduğunu anladım biraz şaşırdım acaba rtük ne dier dedim sonradan ufak bir araştırmada rtük yapılan bir değişiklikle ürün yerleştirme reklamlarına izin verildiğini gördüm.
Bir ajans araştırma yapmış ürün yerleştirmede ilk sırayı diziler ikinci sırayı sit-comlar üçüncü sırayı spor proğramları alıyor.
Sanırım bu işi televizyon kanalları çok daha ileriye götürecektir tv kanalları için müthiş bir kazanç kapısı olduğuna sanırım herkes hemfikir ne diyelim bol kazançlar.
Tampilkan Komentar
Sembunyikan Komentar

0 Response to "Ürün yerleştirme reklam"

Yorum Gönder

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel